22/3/09

Ο ΜΠΟΥΡΑΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΛΕΕΙ... ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΙ

PAUL, ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΠΕΡΥΣΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ...

ΜΑΡΤΙΟΣ 2008
ΜΑΡΤΙΟΣ 2009




Αφού επιβεβαίωσα τις τρείς πηγές μου και τους πέντε παραποτάμους μου, δίνω καυτό ρεπορτάζ. Συνδύασα πληροφορίες με Πρετεντέρη, Τράγκα και Αυτιά (οι τρείς πηγές που σας έλεγα...) και να το αποτέλεσμα:
Ο υφυπουργός Οικονομικών Θανάσης Μπούρας που το internet και τα μέσα έχουν κάνει "ρόμπα", ήξερε τι έλεγε προχθές στη βουλή. Και εξηγούμαι...
Σύμφωνα με τον Τράγκα (150 χρόνια στο ρεπορτάζ όλων των ειδών...) ο κύριος (λέμε τώρα...) Κρούγκμαν έχει κάνει εγχείρηση αλλαγής φύλου. Σιγά μη δεν ήξερε ο Μπούρας τι έλεγε μέσα στο ναό της Ελληνικής Δημοκρατίας. Πρετεντέρης και Αυτιάς συμφωνούν. Μπορεί να θεωρείται μεγάλος οικονομολόγος, μπορεί να είναι νομπελίστας, αλλά η προσωπική του ζωή είναι πάνω από όλα.
Η σύζυγός του, η κυρά Κρούγκμενα ( όπως λέμε Λάμπαινα...) πέρυσι το καλοκαίρι αποκάλυψε στον Paul, εεεε συγνώμη... στην Paul ήθελα να πω, ότι στο κρεββάτι προτιμάει περισσότερο ζώα (θηλυκού γένους...) και γυναίκες, παρά ζώα (αρσενικού γένους) και άντ(ε)ρες.
Ο Paul ένιωσε τον κόσμο να γκρεμίζεται κάτω από τα πόδια του, γιατί αγαπούσε πολύ τη γυναίκα του και δεν ήθελε να τη χάσει. Τη ρώτησε τι πρέπει να κάνει και εκείνη πάραυτα του απάντησε ότι έπρεπε να κάνει κάποια αλλαγή...

Paul : " Τι αλλαγή;" ρώτησε ασθμαίνοντας
Κρούγκμενα: " Μπορείς να αλλάξεις είδος;"Η Paul : " Δηλαδή;" ρώτησε ανήσυχο(η)ς αυτή τη φορά...
Κρούγκμενα: " Να ρε παιδί μου... λεφτά έχουμε, τι σκατά οικονομολόγος θα ήσουν αν δεν είχαμε. Μπορείς να πληρώσεις κάποιον και από άνθρωπο να σε κάνει σκύλα;;;"
Η Paul : " Σκύλα;;;;;" φώναξε...
Κρούγκμενα: " Ναι μωρό μου, σκύλα. Μην κάνεις έτσι... μπορώ βέβαια να βολευτώ και με γάτα, αλλά προτιμώ σκύλα. Αν με αγαπάς θα το κάνεις, θα το κάνεις, θα το κάνεις..." επέμενε πεισματικά, χτυπώντας τα χέρια στα γόνατά της...
Η Paul : " Μα αγάπη μου, δεν υπάρχει τέτοια εγχείρηση. Δεν μπορεί ένας άνθρωπος να γίνει ζώο. Και πες ότι μπορούσαν να με κάνουν ζώο, πάλι αρσενικό δε θα ήμουνα; Πως θα με κάνανε θηλυκό; Εσύ θες σκύλα, όχι σκύλο... καλά ρε παιδάκι μου... είσαι λεσβία, είσαι και κτηνοβάτισσα;"
Κρούγκμενα: " Δεν θα συζητήσουμε τι είμαι και τι όχι. Εσύ δε μου έλεγες ότι το σεξ μαζί μου είναι καταπληκτικό;"
Η Paul : " Αυτό είναι αλήθεια"
Κρούγκμενα: " Τότε;;;"
Η Paul: ¨ Εντάξει αγάπούλα μου, εντάξει. Για σένα.... θα κάνω εγχείρηση αλλαγής φύλου. Άλλωστε είναι γνωστό πως πίσω από ένα μεγάλο άντρα κρύβεται μια μεγάλη γυναίκα. Τώρα βέβαια θα αλλάξουν λίγο τα πράγματα, αλλά δεν πειράζει... χαλάλι σου.... Σε πειράζει να πάρω τηλέφωνο τον κολλητό μου να του το πω;"
Κρούγκμενα: "Ποιόν, τον Thomas;"
Η Paul: " Όχι, κάποιον απο την Ελλάδα"
Κρούγκμενα: " Έχεις φίλο από την Ελλάδα; Δεν πιστεύω να τον γνώρισες απο το internet και να κάνετε chat;"
Η Paul: " Όχι ρε παιδάκι μου, πως σου ήρθε αυτό; Εγώ είμαι επιστήμονας, ξέρω με ποιούς μιλάω. Thanasiς Mpouras τον λένε και είναι θαυμαστής μου. Έχει διαβάσει όλα τα βιβλία μου. Είμαι είδωλό του."
Κρούγκμενα: " Πρόσεχε λίγο με τις παρέες σου βρε Paul. Tι είναι αυτός ο Thanasis, τι δουλειά κάνει;"
Η Paul: " Ααααα δε χρειάζεται να ανησυχείς. Είναι βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, του κόμματος που κυβερνάει την Ελλάδα".
Κρούγκμενα: " Και μου λες να μην ανησυχώ; Για τη Νέα Δημοκρατία μιλάμε βρε αγόρι μου...."

Αυτά ήταν τα γεγονότα. Ο Θανάσης είχε δίκιο ρε παιδιά και όλοι πέσαμε πάνω του να τον φάμε. Αλλά έτσι είναι εδώ στην Μπανανία που λέει και ο Τράγκας.

Η ΜΠΑΝΑΝΙΑ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου