9/3/09

ΠΩΣ ΝΑ ΛΥΠΗΘΩ ΤΟΥΣ ΓΑΥΡΟΥΣ;

Περσυ ημουν η μονη ομαα της Σαλονικης που κερδισα τον γαυρο μεσα στον βορρα με 1-0. Για πολλους αυτο θεωρηθηκε σαν να ημουν καποιος ειλωτας κ πηγα κ κοιμηθηκα με την γυναικα του Δια-αφηνωντας την και εγκυο μαλιστα- για αυτο κ με μυνησαν. Οι 3 βαθμοι της νικης μου εκεινης μετραπηκαν σε αφαιρεση 5 βαθμων. Δηλαδη αν ειχα πριν το ματς 10 βαθμους που λεει ο λογος , μετα το ματς κ με νικη δικη μου οι 10 βαθμοι αντι να γινουν 13 μετατραπηκαν σε 5. Οι παικτες μετα απο αυτο, καλως ή κακκως πηγαν στν Εργοτελη με κομμενα τα ποδια κ σερβιριστηκαν 5 γκολακια(τωρα αν ητα 4 θα σας γελασω).
Πρινα υτο το ματς προηγηθηκε ματς μετην ΑΕΚαρα την περσυνη , την οποιας οι αμυντικοι παιζαν βολευ μεσα στην μικρη τους περιοχη, αλλα ο διαιτητης εδωσε εις βαρος μου πεναλτυ επειδη ενας αμυντικος μου τολμησε να κοιταξει την μπαλα.
Παντα ημουν μια μικρη ομαδα. Ποτε δεν διεκδικησα πρωταθληματα, κυπελλα, εξοδο στο ουεφα ή το αιδιοιο της μητρος τους. Ποτε δνε ενοχλησα κανεναν.Απο το 2004 που ανεβηκα Α εθνικη δεν αδικησα κανενα, αλλα αδικηθηκα αρκετες φορες κ ποτε δ εμιλουσα. Αυτο το αναγνωριζω ως λαθος μου.
Περσι, στη δεδομενη στιγμη που ο Γαυρος μου κατεθεση την μυνηση, η ΑΕΚ πηγαινε για πρωταθλημα. Φιλαθλοι της ΑΕΚ(μηπως να πω κ η τοτε διοικηση ψηλε;)αντι να βγει να με υποτηιριξει ή να κρατησει μια ουδετερη σταση, βγαινανε στα ραδια κ περνανε το μερος του γαυρου κ αναφερονταν σε μενα με αλλαζονεια 100αυτοκρατορων.
Εω επεσα κατηγορια, οι ΑΕΚ απι δαυτην την μυνηση εναντιων μου, χασαν το πρωταθλημα , αλλα νιωθω πως παρ ολα αυτα γεμισαν χαρα. Τι να υποθεσω δε ξερω.
Οτι εγινε, εγινε. Περασμενα ναι, ξεχασμενα οχι. Ακομα και σε 1000 χρονια απο σημερα, να ερθει ο γαυρος κ να μου χαρισει ολα τα λεφτα του κοσμου, ακομα και να π[αιξω τελικο οχι πρωταθληματος ή κυπελλου , αλλα τελικο champios league κ να μου το δωσουν το ματς με τροπο εμφανη. Ακομα κ να υποστηριξει ο γαυρος στο μελλον, στα παντα, αυτο που μου εκανε περσυ δε θα το ξεχασω.
Οι μεγαλες ομαδες γκρινιαζουν γιατι θεωρουν πως τους εκλεψε πρωταθληματα , ή τελικους κυπελλων. Εμενα περσυ μου εκλεψε την ποδοσφαιρικη μου επιβιωση.
Θελεται να στεναχωρηθω σημερα, για παικτες που περσι πηραν πριμ για τη νκατακτηση του πρωταθληματος;
Να το θεσω και αλλιως το ερωτημα;.
Θελεται να στεναχωρηθω φετος για παικτες που αξησαν το πρωσοπικο τους εισοδημα περσι καταδικαζωντας αδικα μια ομαδα να πεσει στα ταρταρα του αθλητικου καιαδα; Μια ομαδα που δεν ειχε ουτε το μισο τους μπατζετ κ καταφερε να τους κερδισει;
Θυμαμαι καποτε η ανυπαρκτη Στεαουα κερδισε ενα τελικο ευρωπαικου κυπελλου. Θυμαμαι η ανυπαρκτη τοτε Τσιμπονα Ζαγκρεμπ στο μπασκετ κερδισε ενα κυπελλο. Θυμαμαι πολλους ανυπαρκτους που νικησαν μεγαθηρια(σε διοργανωσεις που παιζαν πολυ μεγαλυτερα ποσα απο το ελληνικο πρωταθλημα κ την κατακτηση αυτου).
Δεν θυμαμαι , ποτε σ ολοκληρη την ιστορια του ευρωπιακου ποδοσφαιρου να εγινε ποτε μυνηση σε μια ομαδα, επειδη τολμησε να κερδισει ενα μεγαθηριο.
Εχω την αισθηση πως αν ο Γολιαθ ηταν Γαυρος, η κοντρα με τον Δαυιδ θα τελειωνε στα αθλητικα δικαστηρια κ οχι στο πεδιο της μαχης.
Λυπαμαι , προσπαθησα να λυπηθω τουςπαικτες του Γαυρου σημερα αλλα δεν μπορεσα...

1 σχόλιο: