28/3/09

Το Ημερολόγιο του Ελληνάρα Οικολόγου


Παρασκευή, 27 Μάρτιος 2009

Βολος 28 Μαρτιου
9:00 π.μ

Το κινητο-ξυπνητηρι προσπαθει να με ξυπνήσει για να παω δουλεια. Με τη κλασική κίνηση παταω αναβολή στο μου χαρίζω αλλα 10 λεπτα υπνο. Σε 10 λεπτα σηκώνομαι ανοιγω την ΤV που ειναι στο standby mode εδω και κατι χρονια και παω για το κατουρημα μου. Το καζανακι μου εχει μια μικρη διαρροή εδω και καιρο αλλα δε γαμιετε, σιγα, η δευαμβ ειναι σχεδον τζαμπα ενω ο υδραυλικος θα μου κοψει τον κωλο. Ανοιγω βρυση στο τερμα να πλυνω τα δοντια μου και ακουω απο μέσα την TV οτι σήμερα ειναι η μερα της γης. Χωρις να κλεισω την βρυση παω μεσα να δω τι εννοει. Μιλαει ο Ζαγορακης ο αρχηγος, μας κάλει να κλεισουμε το βραδυ ολοι τα φώτα για να σωσουμε την γη και οτι η Ελλαδα βρίσκεται στη 1η θέση στην παγκοσμια κινητοποιηση για το κλεισιμο των φωτων! “Α ρε Ελλαδάρα παντα πρωτη” λεω και βάζω την υπενθυμιση στο κινητο μου “Να κλείσω φώτα” για τις 20:30 το βράδυ. Επιστρεφω στη βρυση του μπανιου που τρεχει εδω και ωρα, τελιωνω το βουρτσισμα ξεπλένω τα δοντια, ντυνομαι, περνω το κρουασανακι μου και φεύγω. Τρωω τις τελευτεες μπουκιες πριν μπω στο αμαξι και το λερώσω, πεταω το σακουλακι κατω στο δρόμο και την κάνω. Παλι κινηση! Εχω το νου μου να μη δω μπατσους γιατι αν με σταματήσουν και με ελενξουν θα με γράψουν για ΚΤΕΟ και κάρτα καυσαερίων που είναι ληγμένη εδω και 2 μήνες.Μπανιζω ενα αμαξι δίπλα μου με κατι γκομενο τουριστακια και μου φτιαχνει η διάθεση. Ευτυχώς που δε φτιαχνουν το περιφεριακο και περναν ολοι οι τουριστες μέσα απο την πόλη για να πέρνουμε κανα ματι. Φτάνω στη δουλιτσα μου επιτέλους. Ευτυχώς σημερα έκανα γρήγορα. Το 1,5 χλμ αποστασης σπιτι-γραφειο τα κανα σε 20 λεπτα με το παρκάρισμα. Ο παπαρας ο συναδελφος εχει ποδήλατο και έρχετε στη δουλεια γρηγορα αλλα αντε να βγαλει γκομενα με ποδηλατο..

#$@*&%^#$#@!!!!!@$%#^$*&%^(&%&$^%#@$

18:20 μ.μ

Επιτέλους σπίτι.. Φέρνω την pizzούλα με την κοκα μου, την βάζω στο τράπεζι, την τρωω.Τελειωνω. Σηκώνομαι αναβω θερμοσιφωνα, συμμαζευω, πλένω πιάτα και παω να πετάξω τα σκουπίδια. Ο πρασινος κάδος ειναι στου διαολου την μάνα.. με γαμησε η πιτσα δε μπορω να περπατισω ως εκει.. πεταω τα σκουπιδια στο μπλε καδο που ειναι εξω απο το σπιτι μου "..και εδω σκουπιδια εχει" λεω.. με το που γυρναω βλεπω το αμαξι βρώμικο. “Σκατα” λεω. Θέλει πλύσιμο ειναι και σαββατο σημερα πως θα το κυκλοφορήσω.. Περνω το λαστιχο και το ρίχνω ενα κάλο κάλο πλυσιματάκι .Τελειωνω, ανεβαίνω σπιτι και αραζω στο κρέβατι με ανοιχτη ΤV. Κοιμάμε για καμιά ωριτσα και ξυπναω εχοντας ανοιχτη TV και θερμοσιφωνα. Κλείνω θερμοσιφωνα και μπαινω για το μπανάκι μου... Η υπενθιση εμφανιζεται στην οθονη του κινητου.. Σε 15 λεπτα πρεπει να κλεισω τα φώτα. Ετοιμαζομαι γρηγορα και κατεβάζω τον γενικό. Ωραια.. Κοιταω εξω και αρκετοι απο την γειτονια τα κλεισαν. “Καλη Φάση δε θα χαθει η πρωτια ετσι” λεω. Βαριεμαι μεσα στο σκοταδια, την κανω για έξω. Μπαινω στο αμαξι, βαζω το cd με τα beatια, ανεβαζω ενταση, κατεβαζω παραθυρα και παω κεντρο.

!@%@%@$^@^%^&&

02:00 π.μ

Γυρναω σπιτι, λιωμα. Ανεβάζω γενικο για να δω στην TV αν βγηκαμε πρωτοι στο κατεβασμα γενικου διακοπτη στον κόσμο. Ο Σκαι λεει οτι πηραμε την πρωτια! Τελεια! Τελικα εμεις Ελληνες ειμαστε γαματοι οικολόγοι και αγαπαε το περιβάλλον. Αποκοιμαμε με την TV ανοιχτη και με το χαμογελο της νικης στο προσωπο μου..

Πηγή:
http://etsiapla.blogspot.com/2009/03/blog-post_27.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου