29/5/09

Ποιός είσαι εσύ Οικολόγε Πράσινε



Ποιος είσαι εσύ μικροσκοπικέ οικολόγε πράσινε που έρχεσαι από το πουθενά να κλέψεις τα κεκτημένα μου; Και δε μ’αρέσει και καθόλου το χρωματάκι σου, μου θυμίζεις τον πράσινο φίλο μου που κάθετε εδώ δίπλα. Αλλά αυτόν τον ξέρω, τόσα χρόνια από το ίδιο τσουκάλι τρώγαμε και τα βρίσκαμε πάντα. Δύο μπουκιές παραπάνω εγώ σήμερα, δύο μπουκιές παραπάνω αυτός αύριο. Έχουμε τα τεφτέρια μας, τα σημειώνουμε και όλοι ευχαριστημένοι... μέχρι που ήρθες εσύ.

Συνέχεια εδώ: ΙστοLogin

1 σχόλιο:

  1. Είμαι ο 9000ος επισκέπτης! Τι κερδίζω;
    Οσο για τον Kermit... είναι το πρώτο θύμα της νόσου των χοίρων.
    Πίγκυ, Γουρούνι, Δολοφόνε!
    Με τη σιωπή τους οι οικολόγοι καταγραφονται ως μια απλή γρίπη του πολιτικού συστήματος. Θα σας προτιμούσα σαν πανδημία. Θερίστε τους (μεταφορικά πάντα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή