25/6/09

Με λένε Ζωή


Τώρα όμως είμαι εδώ .


Είμαι εδώ.

Ναι !

Είμαι δίπλα σας .

Ανάβω πάνω μου όλους τους προβολείς .

Με λένε Ζωή και είμαι τριάντα έξι ετών (36). Δώδεκα χρόνια στο κόσμο του Αids . Ναι γι’ αυτό θα σας μιλήσω .

Χρόνια τώρα μέσα στο μυαλό μου στριφογύριζε η ιδέα να δημιουργήσω ένα blog ,για να κάνω γνωστό το πρόβλημα μου .

Δεν θα μείνω όμως μόνο εκεί .Η αγάπη που με διακατέχει σαν άνθρωπο με σπρώχνει να προχωρήσω ακόμα πιο πέρα .

Να βοηθήσω με την σωστή ενημέρωση.

Είμαι μια γυναίκα που παλεύει !

Από εσάς θα ήθελα την συνεργασία σας, για να γίνει μόνιμη η ανάρτηση του κειμένου μου, στη δική σας σελίδα.

εδω η σελιδα

http://zwhaggelou.blogspot.com/
ΑΝ ΑΔΕΙΑΣΕΤΕ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
http://kopelametokanarini.blogspot.com/2009/03/blog-post_04.html

Είχα ανάγκη. Την αγκαλιά σου. Το χάδι σου. Μόνο.
-Δεν καταλαβαίνω.
-Τον μοιρασμένο ύπνο.
-Ναι.

Κλείνει τα μάτια κι αποκοιμιέται πάλι.
Δεν ξύπνησε ποτέ. Ποτέ ξανά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου