12/3/09

Αυτό το παιδί δεν μπορείτε να το κοιτάξετε στα μάτια εσείς οι "μεγάλοι"



"Με κάνατε να μετανιώνω κάθε μέρα που ζω"

"Πες μου γιατί δεν έχω κανένα δικαίωμα να ονειρεύομαι ρε; Πες μου όποιος μπορεί να απαντήσει;;; Δουλεύω και δεν πληρώνομαι σε «μαγαζί-γωνία». Πες μου γιατί να ζω. Πες μου γιατί ο στόχος μου είναι να καταφέρω κάποια στιγμή μετά από ατέλειωτους μηνες σαν μαθητευόμενος στη δουλειά μου να προσπαθώ να πληρωθώ το βασικό μισθό. Γιατί ; Γιατί με αγαπάνε οι γονείς μου και κάνουν τα πάντα για μένα; Ναι το καταλαβαίνω ναι το εκτιμώ και στεναχωριέμαι κάθε μέρα που μου τα σκνε για να τα καταφέρω. Γιατί να βρίσκομαι κάθε μέρα στην ίδια κατάσταση. Να προσπαθώ και στο τέλος να είμαι στο κρεβάτι μου και να λέω υπομονή. Δεν έχω άλλη υπομονή ρε. Δεν αντέχω άλλο. Έτσι μπουρδέλο που μου κάνατε τη ζωη δεν τη θέλω. Προσπαθώ να τη πάρω... στα χέρια μου και να διεκδικήσω όπως μετά από χρόνια μόρφωσης έχω μάθει (με αγώνες με πείσμα με προσπάθεια και με επιμονή και θέληση). Ποτέ δεν είπα ότι είμαι ο καλύτερος αλλά προσπάθησα να γίνω. Με τι αντίκρισμα;;;ΚΑΝΕΝΑ. Αν το να πηγαίνω στη δουλειά χωρίς να πληρώνομαι, αν το να σκέφτομαι ότι κάπ! οια στιγμή θα πληρωθώ αν είμαι τυχερός, αν είναι λογικό να ακούω εδώ και έξι μήνες το επικό : «είσαι μικρός ακόμα, Βιάζεσαι»…Αν αυτή είναι η ζωή που λένε όλοι ότι είναι γλυκειά, αν πρέπει να παλεύουν οι γονείς μου για να παλεύω εγώ για άλλους είναι η πραγματικότητα .Τότε ευχαριστώ δεν θα πάρω. Δεν γουστάρω μια τέτοια πραγματικότητα. Προσπάθησα, μόχθησα έκανα ότι γινόταν για να τα καταφέρω αλλά αυτός ο κόσμος, αυτή η χώρα ψάχνει μόνο θύματα. ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ. Δεν γεννήθηκα ανθρωπάκος και πήγαν να με κάνουν. Δεν ήθελα να γίνω ποτέ ένα ακόμη γρανάζι χωρίς απαιτήσεις χωρίς όνειρα και φιλοδοξίες και δεν θα γίνω. Προτιμώ να τα παρατήσω όλα. Με ότι συνεπάγεται αυτό. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΝΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ. Το νιώθει κανείς σας αυτό;;;;;;;; Με κάνατε να μετανιώνω κάθε μέρα που ζω…όλοι εσείς αλλά και εγώ που προσπάθησα να το αλλάξω, που προσπάθησα να κάνω τον κόσμο καλύτερο με ένα χαμόγελο με το να αγαπάω τον κόσμο γύρω μου και να θέλω να είναι χαρούμενος γιατί με έκανε και εμένα. Τίποτα δεν με κάνει πια χαρούμενο απλά με βουλιάζει, με πάει παρακάτω γιατί βλέπω ότι όσο και αν προσπαθώ δεν εκτιμάει κανείς τίποτα παρά μόνο τη πάρτη του και το βόλεμα του. Δεν θέλω να ξυπνήσω αύριο γιατί δεν είμαι ελεύθερος. Ο Καζαντζάκης δεν φοβόταν, ούτε εγώ φοβήθηκα. Ο Καζαντζάκης δεν ήλπιζε τίποτα, εγώ το έκανα και αποδείχθηκα λάθος, πλέον ούτε εγώ ελπίζω. Αλλά ο Καζαντζάκης αν είχε γεννηθεί τις τελευταίες δεκαετίες δεν θα έλεγε είμαι ελεύθερος στο γνωστό τρίστιχο του. Απλά θα έλεγε τέρμα μπλιό…"

Φοιτητής-Μαθητευόμενος Δημοσιογράφος- ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ

3 σχόλια:

  1. λιγο πολυ ολοι ετσι νιωθουμε πιστευω
    ο κοσμος εφτασε στο χτενι
    αυτο που χρειαζεται ειναι προτασεις απο εμας τους ιδιους
    αν θες μπες κ εδω
    http://ramirez2007saloniki.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καταπληκτικό και πέρα για πέρα αληθινό... δυστυχώς τα ζουν κάθε μέρα τόσα και τόσα νέα παιδιά... η κατάσταση για πολλούς έχει φτάσει στο απροχώρητο... και όλοι αυτοί που ευθύνονται δεν κάνουν το παραμικρό για να διορθώσουν το χαμό που άφησαν πίσω τους...
    οι τελευτάιες ειδικά γραμμές με άφησαν στήλη άλατος... συγχαρητήρια και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή